Harry Potter

Nyss hemkommen från bion.
Har varit och kikat på Harry Potter och Fenixordern med mamsen.
Mycket folk - Jaaa!
I slutet av filmen när en viss någon dör var det nära att jag tog till lipen.
Fick nypa mig i fingrarna och tänka:
"Detta är barnfilm, Mikaela, en barnfilm. Du kan inte gå ut och se ut som du lipat".
Det funkade och jag kunde hålla tillbaka tårarna.. =)


Imorn blir det måndax! Jey!
Lite shaka ass on the dancefloor =)
Haha, påminner mig om sist utanför måndax.

C: Vad är klockan?
Bill: Tio över ett
C: Jag vill gå in och dansa
Jag till Emelie: Ska vi också gå in och shaka lite?
Bull till Bill: Kom så går vi också in och kikar lite.

Hahahaha, asgarv!

image100

Kommentarer
Postat av: Emelie

ASGARV! Jag ramlar av stolen av bill och Bull! Hade jag glömt för helsike =) Hörs på tele imorn om utgången!!! KUL KUL KUL!!

2007-07-15 @ 21:57:05
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0