Fågel, fisk eller mittemellan?

Ur Vinnare och förlorare: (som jag såg på nyss)
- "Vart är Carina nu då?
- "Hon har flyttat till Lycksele..."

Jaha, och...?! Tänker kanske du.
Sign or what...?! Tänker jag.

Idag är det 23 dagar kvar tills vi åker till Magaluf. Jag längtar ju rumpan av mig!!
Men hallå!? Vart sjutton är solen? Nu har jag varit ledig i snart två veckor, på måndag börjar jag jobba. Då behöver det ju inte vara soligt. Det är bäst för solen att den visar sig i helgen för jag tänker inte åka ner till Mallis som en blekfis. Det är då ett som är säkert.

Vad är maxvikt man får ha mig sig? 15 kg? Det låter lite tycker jag.
Man vill ju ändå ha med sig rätt mycket när man inte vet hur länga man stannar, right?!
Och detta data-bekymmer... Ska jag ta med min laptop eller ska jag låta den stanna hemma?
Som Emelie sa, två veckor klara man sig utan den. Men längre... Nja...
Tänk om man knäpper så mycket kort att man måste tömma digitalkameran, vart ska man göra det om man inte har med sig sin dator????
Jag hinner nog fundera mer på det, det är ju 3 veckor kvar...

Nu måste jag köra iväg min soffa. MIN soffa! Mamsen vill inte ha den ståendes här hemma längre och mitt källarförråd är redan så överfullt att jag fått belamra mamsens. Och vem vet när jag tänker sluta flänga över denna planet för att bosätta mig någonstans. Kanske i höst, kanske inte...






Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycksele kan slänga sig i väggen! eller inte.. vilket som. Men en sak är säker: Vi tror inte på så kallade signs längre! Or am I wrong??

2007-07-05 @ 22:03:55
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0