Days of our lifes

Godagens!

Imorse var jag verkligen uppe med tuppen.
Tänk, jag är ledig och jag gick upp klockan sju.
 Det är gött, då hinner men mycket under dagen.
Så idag har jag varit ute till Järpås en sväng och lämnat pengar till mormor.
Innan jag skulle åka hem därifrån var jag tvungen att gå en sväng med Lotus och Wizzy.
Ville ju inte att det skulle hända en olycka i bilen.
Klart som korvspad att jag då skulle se min fd vän Christoffer åka i sin gamla "OHR-saab" till Konditoriet då. Attans rackarns!
Men det är väl bara att inse att jag kommer se typ alla "gamla" nu när jag är hemma igen.
 Häromdagen såg jag och Tess hennes gamla ex. Typiskt det också.

Hemma igen då. Hade precis parkerat bilen och stängt av den,
vände mig om för att kolla läget med vovvsingarna.
Då kräktes lotus den största hund-spya jag sett. Och vad det luktade. URK!
Hundarna ville ut ur bilen fort som satan så dom fick jag koppla, sen hade jag ungefär en billion grejor med mig som skulle ut ur bilen. Så att hålla koll på grejorna och hundarna samtidigt som jag torkade spya var inte det lättaste.



Nu ska jag strax kolla på den bästa serien någonsin "Days of our lifes".
Jag hoppas verkligen att Lucas och Sami kan bli tillsammans någongång. 
Jag får ju spel av att bara sitta och vänta när jag vet att det kommer hända.


Bild från Måndaxklubben som jag hittade på Harrys hemsida. 
Tess, jag och Emelie.

image81

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch!!! Vilken fräsch bild hörru =) Och bilden på oss var inte så jäkla snygg den heller, haha inte jag iaf!

2007-07-04 @ 13:14:50
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0