Buses and trains

...Någonsin hört den låten?
Bra skit!

Eller låten King of wishful thinking

"I'll tell myself I'm over you
'cause I'm the king of wishful thinking..."

Måndaxklubben igår.
Det var inte så kul va...
Trist eftersom det var sista gången.
Dom andra gångerna vi har varit där i sommar har det varit ap-kul!!
Men inte igår tråkigt nog. Kanske pga att det var helt sinnes mkt folk.

Segt att gå upp imorse och knalla till jobbet.
Tur att jag tog det lugnt igår så jag inte var bakis idag.
Det hade varit jobbigt.

Ja, jag har inte så mkt att säga idag faktiskt.
Saknar en viss någon galet mycket! </3

Magaluf om 4 dagar... Det är (som BB-Anna säger) GALET!!

Lite bilder från igår kanske...
Ja, jag önskar jag kunde bjuda på det men min dator krånglar!!
En annan gång...


Kommentarer
Postat av: Tina

Tina will miss Mikkis suuupermycket när hon är på Magaluf, jag är helt avis på dig!! Måste ses när du kommer hem! Sola för mig med =) Puss

2007-07-24 @ 21:56:33
Postat av: Emelie

Hörru du min vän... jag hoppas inte att XXX är samme person vi bestämde att rata? OKEJ?? =)

2007-07-24 @ 22:29:07
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0