Blogg o hoj

Nu!
Äntligen!

Jag har tid över åt min kära blogg...

Då såklart har jag skriv-brist, ord-brist or whatever u wanna call it.

Men gårdagens och dagens "Big No" har jag såklart.

1. Ska folk nu gå omkring i dessa Foppa-tofflor, använd då just Foppa-tofflor.
Och inte FLOPPA-tofflor. Kopiorna är NO NO NO!!

Credit: BennetsClothing.com









2. Till dessa Floppa-skor är det helt uteslutet att ha dessa fula pins. NEEEEEEEJ!!





Vad har hänt mer som jag inte berättat om?
Hmm...
Mina snygga målnigar på Indira och Damjan kanske jag inte nämnt...





Åååh!
Snyggaste dam-skorna på Svensson har jag plåtat idag...
Snyggast enligt mig då såklart...

image94

Nu orkar jag inte med bloggen mer idag.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är en skojig prick, gillar dina big no's! =)

2007-07-12 @ 23:09:17
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0