Bakfull

Morsning!

15:41 söndagen den 1 juli 2007.

Jag har precis kommit hem efter min långa promenix med Wizzy.
Promenerade bort min förskräckliga bakfylla. Fy bubblan i flaskan vad jag har mått dåligt.
Jag skulle kunna säga aldrig mera shotar, men då skulle jag ljuga. Hihi!
Igår var det Kronan som gällde, jordgubbensdag. Jag, Tina, Erkan och Natta. Jag tyckte vi hade jätteskoj.
Min kväll slutade som dom flesta utav mina party-kvällar. Det spelar ingen roll vad det handlar om eller om jag har haft en toppenkväll så måste det ändå sluta med att Mikaela gråter ögonen röda. WHY???

Det trodde jag tillhörde den nya Eran, som vissa andra saker. Dubbel-Damn!

Tina har som jag säkert redan sagt, varit här i helgen. Det var skojsigt.
I fredags var vi på Gabriel och satt där och tjöta och igår var vi på Kronan.
Men jag förstår om hon kanske inte hade det så kul igår.
En fulltankad Mikaela = En dryg och konstig Mikaela med total sinnesförvirring.
Vart har mitt partysinne tagit vägen. Jag var kung ute.
Vad jag nu? Dricker mig alldeles kanon på förfesterna, sen ställer jag mig antingen i baren och hänger, eller så spelar jag Black Jack i en evighet (det är iofs skamligt kul) eller så irrar jag bara omkring och kollar av läget.
Hur kul är det? Då händer ju inget.
Kanske lika bra det.

Nu ska jag ta mig en glass tror jag. 24 karat latte och glass.
Det låter väl inte helt fel?

Lite bilder från igår kanske inte är fel:

  Jag

   Tina och jag

  Erkan

   Natta


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var kul men jag menar det där med shotarna! =)

2007-07-01 @ 18:09:40
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0