Aerobic Striptease

Godmorgon/förmiddag

Ska strax köra iväg och hämta mamsen så detta får bli en super snabb blogg.

Såg på Sofies mode igår. Bra program det =)
Igår pratade hon lite grann om Aerobic Striptease.
Det såg hur kul ut som helst!

Så när jag kommer hem igen ska jag beställa Carmen Electras film "Aerobic Striptease" eller "Fit to strip".
Låter det trashigt? Du har du heeelt fel! Tro det eller ej, det sägs ge super bra träning!
Och att träna samtigt som man dansar, kan det vara bättre?


Kommentarer
Postat av: Emelie

När jag såg det programmet blev jag oxå sugen!! =) Men sen kändes det lite fånigt, men hey, ta med dej filmen ner till solen så kan vi träna ihop!! Hihi!

2007-07-05 @ 12:38:00
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0