Va? Är det nyår snart?

Jag börjar snart tro att jag är den enda som inte är dum i huvudet.

Idag, lördag, sista dagen bolaget har öppet innan nyår då ska ALLA handla.
Kom det som en chock för dom att det är nyårsafton på måndag?
När jag var i Haninge nu för att shoppa lite var det t o m kö ut
ur köpcenrumet för att ens få komma in på bolaget. Det är fan Galet!!

Jag skulle i alla fall köpa mig en snygg blåsa till nyårsafton.
Vandrade in på Gina för att köpa den jag spanat in. Slut i min stl.
Ja, ja, inget att göra något åt.
Gick in på H&M, Vero Moda, Cubus, Bik Bok, Lindex, B Young, Åhléns m.fl.
Men inte ett enda snyggt plagg hittade jag.
Bara saker med äckligt glitter och miljarder paljetter och fula spetsar på. URK!!
Nej, Nej, Nej!!!

Det blev ingen ny outfit till nyår.
Ska nog ha "klänningen" jag fick av syrran i julklapp då.

VÅGA VÄGRA GLITTER!!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Och vad är dina planer på nyår vän? :) nyfiken! Jag ringer dej snart...

2007-12-29 @ 15:43:21
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0