Julen står för vår dörr...

Okej, då var det dags igen.

Idag är det Lucia.
Jag känner ingen julkänsla what so ever.
Inga julstjärnor eller nått finns framtaget här hemma.
Det ska jag ta tag i efter att jag spelat lite Texas Hold'em.

Har varit hemma i Lich några dagar. Det har varit väldigt trevligt.
Det tar emot att säga det, men det är en bra stad. MEN jag vill INTE bo där...
Tror jag...

Nej, det vill jag inte. Jag skulle vilja ha en ny stad.
Större än Lich, mindre än Sthlm, ett bra nattliv. Är det för mkt begärt?

Hmm, typ Västerås, Luleå, Östersund (kanske), Ev. t o m Karlstad.
 Kanske någonstans i skåne eller varför inte Norge.
Jag är ÖPPEN FÖR FÖRSLAG!
Borås kanske =)
Jag är inte omöjlig.
Jag vill göra något nytt... NUUUUUU!!!

Oj, det var inte det jag skulle kluttra om egentligen utan det var ju
mina dagar i Lich och den icke befintliga julstämningen.

I Lidköping hade vi ett relativt givande möte på NFC jag och Emelie.
Men jag blev en aning avskräckt, dumt nog...
Efter mötet gjorde vi något oplanerat och galet.
Vi åkte och tatuerade oss!
Inte så genomtänkt....

Men hey, u only live once!

Imorgon ska jag nog baka lite julgodis, och montera ihop ytterligare ett pepparkakshus!

Kommentarer
Postat av: Emelie

BORÅS! :) Näää skoja, jag tänker inget på den staden nu längre! Sant! *kling* Tänker lite faktiskt.. men inte mycket alls!! Promise!

2007-12-13 @ 18:15:27
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0