Getting better

Idag vaknade jag jättesent.
Klockan var närmare halv 4 när jag steg upp ur sängen.
Inte mådde jag bättre då heller.
Mådde fortfarande som en påse skit.
Jag käkade lite frukost, slog mig ner framför tv.n, satte på en film och började pyssla med mitt fotoalbum...
Och där har jag suttit hela da'n.
Gud vad skönt att jag var ledig idag. Hade aldrig klarat att jobba.
Men imorn är det jobb som gäller - och tidigt också...!
Ska dock försöka kliva upp tidigare och åka till stan (eller Handen) för att kolla in rean.
Man vet ju aldrig, kanske gör värsta fynden =)

Dags att fixa te nu och gå och sova.



image231

Jag skulle verkligen vilja ha lite snö nu...!

Kommentarer
Postat av: Gaylord

Misses you!

2007-12-28 @ 23:48:46
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0