Dagens ros

Nej, gårdagens ros är det nu.

Igår fick jag en ros på jobbet.
Brukar alltid sucka och bli grinig när killen från "krog-rosen"
kommer in på ställena. Alla söta killar köper rosor till sina flickvänner/dejter. Blää!

Igår fick jag en ros av en av killarna som jobbar på stället.
Blev jätteglad och tyckte det var gulligt.
Sen kom "ångesten". Åååh NEJ! Varför köpte han en ros till mig. Förbannat också!

Ap mycket folk på krogen igår, man kunde trott det var nyår igår.

Idag/nu har jag invigt min fina blender jag fick av mamma i julklapp.
Har gjort mig en frozen-version av Golden.
Hmm... inte min brilljantaste idé men det var drickbart.
Sen är jag ju inte den som är den, hehe =)

Imorn är det 2008.
Om man då skulle ta och göra som Emelie och sammanfatta året 2007.

Jag började kolla igenom almenacka och tidigare blogg-inlägg. Det var förgäves.
jag kan inte nämna allt jag gjort.

Började med att läsa om Nyårsafton 2007 som började med jobb och avsultades
med efterfest med rapparen Byz och flera på mitt rum på Le Ski.

Dagen efter var det fest igen i Åre med Alexandra, Tez, Conny, Roar och Robert.

Dagen efter det var det Emmas födelsedagsfest...

Ja ni hajjar. Början av 2007 var fest, fest, fest. I Storlien och Åre...

Påsken var det mycket att göra i Storlien. Jobb 24/7 typ.
Blandat med fest såklart.

Efter påsken drog folket hem.
Det blev mindre o mindre folk.

Säsongsavslutning med Petter Vawold och co på hotellet den 30 april (eller var det 1 maj?)

I maj var jag hemma två veckor och hälsade på. Festade lite såklart, och jobbade =)

Tillbaka till Storlien.
Där våren inte alls behagade komma.

Veckan innan midsommar och veckan innnan jag skulle åka hem kom det återigen snö.
jag blev fruktansvärt depp...

Hem till midsommar. Fest i Vinninga.

Började jobba veckan efter.
jobbade hemma i 4 veckor. Sen den 27 juli åkte jag och Emelie till Sthlm
för att den 28 juli sätta oss på planet till MAGALUF!!
2 underbara veckor hade vi där.

Kom hem, var kvar i Sthlm några dagar.
Fick jobb typ på en gång.

Hem till Lich och packa grejor.
Sen flyttade jag till Sthlm.

Här har jag bott och jobbat sen dess....

Då har det inte hänt NÅTT!!

Magaluf reunion i november. That's it.

Det var 2007!

Hoppas på ett lika bra 2008. Med mycket äventyr och bravader.

Det bästa jag någonsin gjort var när jag den 28 november 2006 satte mig på tåget mot Storlien.
Time of my life!!

image232


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0