Ååååh!

Jag undrar varför det är så viktigt vart falukorven ligger i kylskåpet...?!
Vad spelar det för roll om den ligger på andra eller tredje hyllan?
Varför var mina grejor tvungna att flyttas på för att FALUKORVEN ska ligga på den hyllan?
Det är vad jag stör mig på idag.

Igår efter jobbet höll jag på att bli galen på både mig och Ali.
Ååh, när jag var framme och klev ur bilen kände jag egentligen
för att klättra upp på biltaket och hoppa på bilen.
Sparka in dörrarna och punktera däcken!!!!!!!!!!!!!

Men insåg sen att det blir bara väldigt dyrt att fixa sen...
Jag fick ut mina aggressioner på soptunnan istället som
vägrade fatta att den skulle in på våran gård igen...

Jag blir bara GALEN på allt!
Jag är ledig idag men det känns ändå som en rutten dag!

Idag ska jag på allvar ta tag i mina planer...
Jag måste göra nått

2006 var det Storlien.
2007 var det Barskolan.
Vad ska jag göra 2008?

image228

image226

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0