Solsken

Godmorgon allesammens.

Idag är jag ledig!! Hurra!

Gick ändå upp klockan åtta för att käka frulle med Tina. Efter det gick jag och startade en tvättmaskin. Ja, precis. Ledig och då måste man ängna dagen åt tvätt. Inte allt för kul!

Idag är det så underbart väder ute så ni kan inte ana. Jag ska nu gå och langa in en maskin tvätt till. Sen ska jag gå till liften och lämna en pepsi till Tina. Sen till dagens stora fråga. Ska jag bara sitta ute på hotellets balkong och sola hela dagen eller ska jag ta mig i kragen och dra ut i backen?! Vad tycker du?
Jag vill egentligen åka bräda, men orka gå ner till le ski o hämta skiten. Och orka byta om...

Jag återkommer ikväll om hur dagen blev...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0