Plask i plurret!

Hola señoritas y Señores! (hmm, vet inte om det där blev helt korrekt men whatever)

Idag har jag varit ledig från tåget (igen).
Vad har jag då gjort? Det finns ju inte allt för mkt att göra här i Storlien som ni säkert redan fattat.

Vaknade vid tio uppe på Dansken. Gick därifrån till macken o hyrde film, Offside. Sjukt kul film!
Efter att jag sett den sov jag en stund. Missade lunchen. Vaknade och städade lite och vid halv tre kom Angelica. Vi gick ihop till hotellet där hon gick o solade och jag slängde mig i poolen. Plaskade omkring där en halvtimme och var sen jättestolt över min insats.

Vi gick upp till Koppar och tog en kaffe medan vi väntade på Tina och på att P-maten skulle bli färdig.

Fem gick vi o käkade. Efter det gick vi som omväxling upp till Koppar o tog en kaffe.
Vid sex vandrade jag upp till Simen där det vankades poker, Texas Hold'em. Jag åkte ut först idag efter att jag gick all-in med K-J. Glenn van med A-10.

Ringde Angelica o Tina och då vi hade bestämt att kolla film när jag var klar.
Dom kom hem till mig och vi kollade offside, igen.

Nu har dom gått hem och jag ska sova.

Fick reda på för typ tre timmar sen att Hörnet ska vara sängt idag. Dvs inga BJ-bord, well, jag är inte den som bölar!! *Kling* Inte över det iaf!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0