Minnernas afton

Idag är en underbar dag i Storlien. Trots regn och dåligt väder.

Idag verkar det vara en dag för återblickar, funderingar och minnen av de gångna åren.

Dagen började med att Erkan skickade ett sms där hon berättade att hon tror sig ha sett sitt gamla kex från skol-tiden.
Lite senare på dagen fick jag ett sms från min syster som frågade mig om jag kommer ihåg det "de rutiga huset" som vi kallade det som små. Ja, det kom jag ihåg efter lite funderingar. Ringde henne och det visade sig att dom åkt förbi det nyligen på deras resa uipp till Årsunda där min gammel-farbror, heter det så? Ska begravas idag. Då har dom även åkt igenom Tärnsjö (stället jag bodde på innan). Herregud, det var inte igår man såg det stället. Det såg iaf tydligen ut som det alltid gjort.

Jag sitter på mitt rum nu och tar en paus i mitt städande.
Har kollat igenom gamla bloggar jag har på datorn, och gud, ni anar inte hur mycket spännande man kan hitta.
Jisses, som jag har skrattat.

Bloggar om hur kär jag var i Emil, hur desperat jag ville ha Per. Om fester på Almesåsen, och vilda danser på Puls och parketten. Om samtal jag fått om en viss Pärm som undrade om jag blivit av med oskulden (asgarv).
Om en Mikaela som var jätte, jättefull en nyår och förstörde den för alla.
Bloggar om G, Toblerone och L-A-L. De la Gardies most handsome guys.
Haha, om en blegarkung jag ville ha, som sen togs över av miss Emelie.

Om en knäckemacka jag ville ha, grät över, fick. En blogg om en Mikaela som "SCORED".

Bloggar om hur vi sjöng i miccen på Kronan. Om hur vi på 16 shakade våra rumpor på bar-disken och ägde.

Bloggar om turer till Levene för att kolla på snyggingarna i Levene/Skogslunds P16-lag spela.

Och kommer ni ihåg en kille som Natta tyckte var rätt jobbig? Grottis kallades han visst!! Hilarious!!!

        

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh My Godness! Du, vilka tider vi haft tillsammans! Oslagbart!

2007-04-26 @ 21:21:58
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad tycker du att jag ska hjälpa dej med? Kan inte förklara mer än jag gjort egentligen men får väl göra ett försök! =) Läs min nya blogg vettja... visst är designen fin nu oxå?? *blink* PÖZZ sötnos

2007-04-27 @ 19:59:27
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0