Heart-Broken

image52
Jag LJÖÖÖÖG!! Det blir inte en tuffare Mikaela som återkommer med en blog idag. Det blir en blödigare och ledsnare Mikaela än någonsin.

Jag är faktiskt ledsen på riktigt. Jag gråter nästan här uppe i fjällen. Där jag nu förresten inte vill vara utan borde vara på ett annat ställe och se till så att mr X inte gör massa dumma saker.
Jag är KÄR!!

Tack Emelie, verkligen, TACK!!
Fick nu precis ett tröstande sms av min före detta (läs: före detta) kompis Emelie som så vänligt säger att han säkert ändå legat med en biljard tjejer sen jag såg honom sist.

Åhhhh!

Jag tänker sitta här och andas lugnt, inte hetsa upp mig i onödan.
Han kan ligga med hela Sveige om han så gärna vill.
Jag hoppas då på att det bara är helt betydelselöst sex...

image53

Kommentarer
Postat av: Ems

Sluta hacka på mej!! Förlåt för fan för att jag råkade nämna något som du redan sagt flera gånger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-04-30 @ 18:13:20
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0