"Gubb-nice"

Skärtorsdag igår.

Öppnade bordet på Högis vid 10 som vanligt. Behövde bara ha öppet till tolv då det inte var några folk där. Inte så konstigt kanske då Björn Rosenström spelade på Hörnet.
Ner till Le ski/Hörnet efter jobbet. Och shit, där var det faktiskt mkt folk. Mkt folk och jag fick festa =)
KUL!!!

Efter Hörnet hade Frallan "Klubb-Gubb"!
Varade dock inte så länge. Erika, Johannes och Frida skulle ut och åka pulka. Dom drog iväg. Sen bestämde jag och Frallan att vi också skulle ut dit. På med utstyrseln och ut. Vi fick skjuts av Ville till slalombacken där dom andra var. Där drog Frallan och Erika iväg typ på en gång. Frida o Johannes åkte typ ett åk till var sen skulle dom tillbaka.
Det var en hemsk promenad tillbaka. Pulsa i 1 meter snö i en halvmil. Nej, så långt är det inte. Men det är säkert två, tre kilometer. Jag gick och mumlade för mig själv hela vägen, "Fan vad jag hatar snö". Jag hatar verkligen snö!!

Var tillbaka på le ski vid halv fyra. Mega blöt och skitkall. Då gick jag direkt och la mig...


Skulle infogat bilder här ifrån "Klubb-Gubb"! Men det vägrar ju funka!!! Damn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0