Fest, ånger och bakfylla

Måndag natt eller tisdag morgon, kalla det vad du vill. Jag har precis slutat jobba. Jobba och jobba förresten, har suttit bakom mitt bord i fyra timmar (bakfull som fan) och tittat på när två guys dansat, sjungt och sjungt lite för mig. En av dom slängde ur sig nu när vi stängde: " Hey baby, vill du vaerra med mig hjem?". Och hell yeah I wanted that. Men nej... Min ångest från igår påminde mig om löfte - Inget mer "vaerra med hjem", ta hjem, eller för den delen alkohol på resten av säsongen. Då räknas inte dom två veckorna jag är hemma o hälsar på.

Helgen i Storlien har gått till på följande sätt:

Fredag - Jobb på tåget och jobb vid bordet. Personalen festade loss riktigt hårt på Hörnet och efterfesterna pågick till sex på morgonen. Jag gick och la mig efter jobbet. På lördagsmorgonen hittade jag den största spyan ever i trappen påväg ner. Fick hoppa ett gigantiskt hopp för att ta mig förbi den geggiga nacho-spyan.

Lördag - Ledig på dagen. Började vid fyra bakom bordet på Hörnet då det vankades afterski där. Och vilken afterski sen, det var sånt jävla drag. Och den största chocken var ju allt folk! Folk i Storlien. Det händer inte varje helg =)
Alla snygga snowboard-åkare... Hej, var har ni varit hela säsongen?? =)

Vid sex tiden var alla typ 150 gäster så enormt fulla.
Klockan åtta kom jag tillbaka från Kanoen. Då hittade jag en gubbe som däckat uppe i Sandras rum. Helt omöjligt att få liv i honom. Men Mille lyckades till slut. Då hade jag redan "slängt ut" en gubbe ifrån där vi bor och så hade Emma o Emma.
När jag gick hemifrån vid halv tio hade många däckat, det luktade spy överallt och golven var så äckliga.
Puh, jag jobbade på hotellet.

Söndag - Den värsta dagen på länge. Jag jobbade på tåget hela dagen. Slutade, kom hem, städade hela Le ski. Fy fan vad äckligt vi har det här egentligen. Så mycket disk, flera glas hittade jag där innehållet stelnat och möglat och med gamla fimpar i. Gamla matrester på golven, gamla tallrikar med mat. 58 tusen pizza-kartonger med ruttna pizzor i. Fräscht va!? Vi är alla såna grisar. 4 stora sopsäckar med skräp fick jag ihop och tre backar med disk. Och då städades det ändå här för två veckor sen.

Efter min städ-insats gick jag upp till hotellet i hopp om att jag skulle slippa jobba. Det slapp jag. Tog då en drink sen gick jag ner till Hörnet. Morten tyckte då att jag akulle ha shotar och hällde upp tre till mig o en drink. Efter miljoner shotar och några drinkar senare hade vi en, TA DA aspackad Mikaela vandrandes omkring på le ski. Jag vet inte vad som hände och vart det gick fel igår, men min plan var att ta Kalle. Det artade sig och hade gått kanoners om jag inte (tydligen, minns inte detta men har fått det återberättat idag, tyvärr) strulat med nåfon/några andra. Och vi två tiden gått upp till Johannes och slängt ur mig en kärleksförklaring till honom och ville sova där.
Det fick jag inte så då började jag böla. Ja, jag vet, vad är mitt problem. WHY??? Alltså:
"Får jag sova här?" "Nej" BÖÖÖÖÖÖL!!!!!!!!!! Och jag tjöt va, gud vad jag tjöt. Hade satt mig utanför hans rum i korridoren och lipat värre än niagara fallen. Ville hade försökt trösta mig och tydligen Tez också.

Det är ju så sjukt pinsamt!! Jag har mått så dåligt över detta idag. Jag börjar ärligt tala tvivla på min ålder.
Alltså, hade jag inte börjat böla hade jag varit proud of myself för att jag faktiskt sagt vad jag känner. Men ett nej och ett stor tjut på det, hmm... not so nice!!
Vaknade imorse i min säng med kläderna på. Hmm, hur hamnade jag här. Försökte komma på det men nej. Gav upp och tänkte att fan vad kul det var igår. Sen tänkte jag efter en gång till och minnet av mitt lipande kom tillbaka och nej, inte så kul va...

                                                           
      


Dagen efter fest






Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är BRA att han vet!! Fast han vet ju inte säkert som jag sa... eftersom du var FULL!!! Visa att du menar det!

2007-04-04 @ 10:09:52
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0