Can't (not) touch this...


Hej igen!
Av någon underlig anledning kan jag inte låta bli min blogg.
Har redan bloggat idag men här kommer ytterligare en blogg written by Mikaela Palmgren.

Idag har jag varit ledig. Skönt det ibland! Även om det nu det senaste hänt rätt ofta.
Mindre kul sen då när lönen kommer.

Eller, nu ljög jag. Jag har faktiskt jobbat lite idag. Har varit nere på Hörnet någon timme och städat det sista. Jag har moppat det där himla golvet för den absolut sista gången den häs säsongen. Det var lite sorgligt faktiskt. Det strömmade ut en böl-låt ur högtalarna samtidigt som jag gick omkring där och moppade och tänkte att jag gjorde det för sista gången.
Gud, vad jag har blivit blödig det senaste. Det är inte bra för min image... =)

Jag tänkte lite som sagt när jag moppade det där golvet. Och jag tänkte på folk jag saknar massa. Så jag tänkte skriva en rad till dom här eftersom jag tror/vet att dom läser min blogg! =)

Emelie: Min kära fd ytliga men ack så underbara potatis! Jag är väldigt, väldigt orolig för dig och undrar vad ditt nya beteende beror på. Min Emelie är en ytlig, envis, underbar och snäll tjej som inte missar en titt i spegeln för allt  världen. En vind-pust eller regndroppe kunde ödelägga en hel dag för dig! Nu har plötsligt från ingenstans o helt utan anledning miss jordnära dykt upp. Kan jag vara annat än orolig? Vi ses om två veckor och jag hoppas då vi kan reda ut det där, och jag hoppas skall-skadan du uppenbarligen fått inte påverkat ditt party-humör.
Puss på dig!

Tess: Jag saknar ord för hur mycket jag saknar dig och allt vi gjort och gått igenom tillsammans. Alla timlånga telefonsamtal med ältande över problem, fester eller annat konstigt. Karlstad, har jag talat om för dig att jag hatade att du flyttade dit. Nu spelar det ju iofs ingen roll nu när jag också drog. Jag ska komma och våldgästa er i eran nya lägenhet (som jag inte ens sett - katastrof) i sommar. Älskar dig min underbara och bästa vän!
Puss!

Angelica och Tina:  "Å ...till Magaluf styrde vi vår sista resa."
Er hatar jag faktiskt, jättemycket! Dra ifrån Storlien. Vad är det för stil? Det gör man bara inte!!
Nej jag skoja, saknar er massa, massa. Och ses vi inte inte nu innan så kan jag bara säga Magaluf 2007!!
Hoppas på en säsong ihop i höst! I världens metropol, Storlien =)
Puss!

Sabina: Ledsen att jag inte är hemma och kan hjälpa dig med allt. Tänker på dig och hoppas att allt löser sig.
Du är ju alla bitcharnas bitch så jag vet att du är tuff nog att reda ut detta =)
Moppsa inte upp dig i onödan bara. Vi ska ha ett riktigt sister 2 sister talk när jag kommer hem.
Fortsätt hålla ställningarna hemma! Jag hoppas du lever upp till dom förväntningarna som ställs på dig efter att ha tagit över mitt place. Där kan du inte bo utan att ha galna, och då menar jag hysteriskt galna förfester. Massa fylla och mycket folk. Spy i hela badrummet, som gästerna såklart torkar upp själva, drinkar utspillda över tapeterna (ja, folk lyckas med det), och disk upp på väggarna!
Lycka till!
Puss!

Natta: Rudenbrudarnas-rudenbrud. Grundaren av den pakten =)
Saknar dig massa. Måste koma och kolla in eran nya lägenhet. Hoppas på galen, all-in, karatefylla när jag kommer hem. Då min kära vän finns det inga som helst undanflykter, då ska vi ha en fulltankad Nathalie!
Puss!

Nu ska jag sova. Har varit alldeles för mycket sentimental och tjafsig idag. Godnatt på er. Imorgon är den vanliga icke så känsliga o blödiga Mika back!
Vi snakkes!

Helsninger:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lilla vännen! Miss jordnära betyder inte at jag inte är ytlig på det sättet längre! Lord! Du känner väl mej bättre än så? Regn är fortfarande min värsta fiende och jag har fortfarande TVÅ spegelväggar i mitt rum!! =) Jag är bara snällare mot omvärlden... inte undra på att du vart orolig, du har ju missuppfattat hela jordnära-saken =)

2007-04-30 @ 09:57:03
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Emelie

Btw: Var det Natta som kom på Rudenbrudarna? Tvivlar jag starkt på... har inget minne alls! Haha!

2007-04-30 @ 09:57:59
Postat av: Tessan fr karlstad

Hello min gos! Inte ska du tuffa mika bli blödig?? Fast iof var det inte du som grät mest när vi var i tonåren...? *ler* Kan du fatta att vi alla snart fyller 20 bast!? Det har snart gått 5-6 år sen vi söp oss fulla på konjak+cola & häxblandning i fjuttiga järpås! =) Du e en så underbar kompis och jag saknar dig så grymt mkt!! Jag säger bara: "varsågod & kom och våldgästa oss här i soliga karlstad!!!" Vi ses! Pussis & Kramis

2007-05-03 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0