BÖÖÖÖL!!!

Idag åkte Tina och Angelica hem.

Jag gick upp vid nio för att gå och möta dom på hotellet så vi kunde käka frulle ihop.
I matsalen kom lite tårar.

Sen gick vi ner till tåget som skulle gå 10.10. När vi sa hejdå där kom också lite tårar. Sen gick jag upp på mitt rum..
Jag är sjuk + att min dator inte längre fungerar att kolla film på + att dom åkte hem = ja ni fattar va, en bölandes Mikaela.

Efter lite tår-sprut sov jag typ hela dagen fram till kvart i fem då jag tog min dator och gick upp till hotellet för att käka. Nu har jag käkat pch sitter i repan o bloggar.

Bartömmning ikväll på Hörnet. Det lär bli bra med folk. Mest personal o bybor men ändå folk.

Ja gud...

Om 23 dagar (525,5 h för att vara exakt) går mitt tåg till Skövde.
Då ska jag äntligen, efter ett halvår, få träffa Mamma, Sabina, Mormor, Lotus, Erkan, Tess och Natta och alla igen. Och jag ska återigen ta mig an Kronan och Stadts dansgolv. Sen är det dags att åka tillbaka upp till snö-landet igen där vinterjackan fått packas upp igen efter x-antal snöstörnar. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

Kommentarer
Postat av: Ems

Förklara en sak för mej! varför ska du upp igen när du inte vill det??? SÖK ett jobb här!! =) Pözz

2007-04-22 @ 20:05:22
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0