Äntligen!!

Haha!
Ser ni gott folk? Ser ni?
Jag har fått iordning på min blogg! Bakgrund och allt, alldeles själv!! Jag är så bra, om jag får säga det själv.

Den är inte riktigt klar än, men jag har suttit hela morgonen och snart dör mitt batteri till datorn så begär inte allt för mycket av mig.

Igår fick jag hoppa in och jobba i serveringen (igen). Trots att jag redan hade planerat en mys-pys kväll med godis och en bra film. Men okej då, tänkte jag, jag får väl kolla film efteråt.

Mmm, det gick bra. Ronny kom in i restaurangen och sa att bordet skulle vara öppet igårkväll och på måndag. Jag som trodde jag hade jobbat min sista kväll bakom bordet. Hade stor-städat dom o allt.

Igår var en bra kväll, spel nästan hela tiden. 3700 in, 100 ut. Haha, jag är världens bästa croupier =) och kvällar när det är spel älskar jag mitt jobb.

Har inte så mkt att säga idag så Over and Out folks!

Kommentarer
Postat av: Erkan

Gratulerar!

2007-04-29 @ 14:15:39
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0