Nationaldagen!

När man är ledig, ledig och ledig då är det bara regn och regn. Nu när det står galet mycket jobb på schemat då ser det ut som om vi kommer ha massa sol!

Behöver jag säga att det känns förjävligt?!

Trots att vi bott här en månad är det fortfarande massa pyssel kvar att göra.
Hyllor som ska upp, lampor som ska hängas på rätt plats, tavlor och krokar ska upp. Och jävla åsnegardiner ska läggas upp. Det är en sort där inte dom magiska "stryka-på-banden" fungerar. Suck!
Just ja, en elektriker måste komma hit också. Det måste jag/vi banne mig ta tag i nu asap så vi kan installera diskmaskinen.

Idag har jag inte kunnat bocka av någonting av sakerna som är kvar att göra. Har gått en runda med dammsugarn och nu är det moppens tur.
Sen då?! Ja då måste jag duscha och styra upp mig, laga mat och gå ut med Wiz innan jobbet.

Måste åka förbi Coop och köpa skavsårsplåster före. Oavsett skor får jag fan skavsår nu. Crazy!
IT HURTS!!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jalapeno

Du och dina jäkla skavsår ;) Ska bli kul att ses imorn babe! Snart måste vi kika in ert place också!!

2012-06-06 @ 22:11:20
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0