Slutspurt

"Mina damiga herrar" kära läsare, nu är även denna dag över.
Jag ligger i sängen och tänkte bara att jag skulle uppdatera här innan jag stänger dom små blå.

Vi går nu in på nedräkningen fram till julafton. Sista veckan!
Då vill vi inte ha så mycket gnäll och tråkigheter utan mera glada miner och julstämning. Am I right?!

Så därför tänkte jag att jag beklagar mig här och nu innan vi går vidare till måndag.

Det är ett par dagar sen vi hördes sist. Då var det tisdag och jag hade blivit tvingad att se Twilight.
Sen hade vi onsdag och jag var dålig som en säck med småsten, riktigt risig. Torsdag ägnade vi heldag åt att besöka Karolinska.
Fredag var bättre men inte bra.
På lördagen var vi tillbaka på småstenspåsen och det enda bra med den dagen var att man vaknade upp till ett vinterland.
Nu är vi framme till idag. Över lag har jag haft en bra söndag. Ups n' downs u know :)

Vi har avslutat söndagen med Twilight-maraton. Dvs tvåan och trean. Sjukt förvirrande filmer för mig måste jag säga, eller ja, tvåan iaf. Kunde ju inte bestämma mig för vem jag tyckte hon skulle välja. Nu längtar jag efter att se fyran. Hatar filmer i flera delar egentligen...


Ja... Det var väl det jag ville ha sagt i detta nu. En kort summering av min vecka som förklarar dålig uppdatering.

Puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0