Nä nu jävlar!!

Inte för att jag hade tänkt komma med så mycket positivitet eller glädje i mitt inlägg idag, men nu blir det mer irritation än planerat!!

Dagen började alldeles förträffligt, coh fortsatte i samma spår under dagen. Solen sken och allt var super.
Sen bar det av till jobbet. Dom längsta 6 timmarna i mitt liv, typ. Hat-gästen har spelat HELA kvällen, och jag lovar han är så långsam att man hinner fylla år mellan varje giv!
Sen var människan jag hatar näst-mest i hela världen på krogen och förpestade hela stället, men mest mitt humör.

Det enda som var kul ikväll på jobbet, tro det eller ej, var när krögaren tyckte att det var kul att hälla 1 liter salt i mitt kaffe medan jag gick på toaletten. Det var det äckligaste jag druckit tror jag :)

Men nu till kvällens stora irritationsmoment.
När jag (efter att ha missat första tåget) väl kommer fram till bredäng så står det ca: femton 18-åriga killar utanför puben som precis stängt. När jag ska gå förbi dom så börjar ett par killar dansa mot mig. Jag går obrydd förbi och ignorerar dom helt. Jag hinner gå ett par steg ner från trappan i centrum då en av killarna springer ikapp och tar mig på rumpan!
Det här ger honom ENORMA applåder från resten av hans gäng. 
IDIOTER!!
 
Jag vet inte vad ni tycker, ni kanske inte tycker att det är någon big deal.
Jag tycker dock på riktigt att det är extremt förnedrande!!

Jävla bajs-människor!

Så, det gjorde mig på dåligt humör!
Nu har jag gjort mig förtjänt av en STOR kopp te och en äggmacka! Så det så, och nu tar jag helg!


Fuck you, puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Antonio

La noche maldita!!!

2011-04-20 @ 19:01:11
Postat av: "Ursäkta ursäkta, Carmen Electra"

Men fy fan!!! Jävla idioter ja!! Va fan ska man göra som tjej i sånna lägen liksom? Du måste vara rädd om dej hjärtat <3

2011-04-24 @ 13:30:15
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0