Fredag

Hej idioter!

Då var det fredag, igen.
Måste säga att den här veckan har gått i raketfart.
Det står jobb på schemat ikväll, inget ovanligt för en fredag iofs. Och vad som inte heller är ovanligt är att det är just i Sollentuna man ska jobba. Såå ovärt.
Även om jag faktiskt tycker att det är riktigt roligt att jobba där, förutsatt att man får öppna i tid och att det är spel såklart, så är det dåliga att jag måste åka hemfrån 20:50 och kommer hem igen 04:30, dvs jag är borta typ 7,5 timme för 5 timmars jobb, jag säger det igen SÅÅÅ OVÄRT!

Sollentuna, vem vill bo där egentligen. Tänk om allt jobb kunde vara på den här sidan stan, rätt sida stan...
Vad gött en s'ulle ha't då!


Det braiga å andra sidan är att jag har lite tvkväll såhär en fredag innan jobb med Äntligen fredag och nästan hela 101 sätt att åka ur en gameshow!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0