Danza kudoro!

Men tja!

Egentligen Amigos är jag inte ett någe intresserad av att blogga idag, men jag bara gör't!
Lite så man får jobba ibland har jag hört.

Igår hade jag en sjukt rolig kväll på jobbet, eller nej, jag hade stunder som var sjukt roliga.
Jag önskar att jag bara skulle jobba nattklubb med tok-mycket folk på helger.
Fast hade jag det så skulle jag väl gnälla ändå, det har sina nackdelar det med. Men fan så mycket roligare det är.

Idag är det då inte någon nattklubbs-liknade miljö man ska jobba i.
Bara att slänga med sig huvudkudden i väskan och sen snarka gott bakom rullen.


Nu ska jag masa mig vidare till tvättstugen igen.
Tvätta, kriga, mangla.
Det är SÅ jag jobbar.



Psst Lissna! Sommarlåten, jag svär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0