Århundradets klant!

Denna dagen ett liv.

Ibland vet ni, då är jag söt! Om jag får säga det själv :)
Men ibland, då är jag fanimig min egna mardröm! Eller så skulle man kunna säga att jag går mig själv på nerverna!

Idag har jag faktiskt gjort lite vettiga saker, tro det eller ej.
Jag har handlat, jag har bakat bröd och jag har storstädat lägenheten.
Dvs, dammat varenda liten list, dammsugit och torkat golven.
Efter det kände jag att jag var värd en liten fika innan det var läge att styra upp sig.
Mm, vad gör jag då?
Jo... Jag tar min tekopp i handen och promenerar in mot vardagsrummet och där, någonstans halvvägs, händer det som inte får hända. Jag snubblar över dammsugarsladd-jäveln och spiller te över hela golvet OCH på min tapet!

Mikaela, Du är en stjärna i boken.
Adjö med den fikan och hej skurmopp! 

Trots detta missöde vill jag ändå också ge mig själv lite credit.
Jag har bakad bröd!
Bli imponerade, snälla! I know I am!
Tänk att efter snart 24 år med mig själv så kan jag ändå överraskas.
Vi slutar aldrig chockas av varandra, jag och mig själv...

Nu ska jag iaf försöka mig på ett nytt försök med min fika. Sen blir det uppstyrning för jobbovich.






Kommentarer
Postat av: "Happy Hour"

När första chocken lagt sig så kommer nästa... BRÖD! Du imponerar på mej ;)



Amigo, jag ska komma :) jag vill komma! Måste bara planera in en bra dag! Jobbar du alltid helger????? Eller vilken veckodag tilloch bäörja med skulle passa fröken?



Hoppas du oxå har en fin helg och att tapeten gick att rädda ;)

2011-04-01 @ 18:56:22
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Sabina

Asså min första tanke löt lite som Emelies du bröd!!!!!!!! Tills ja insåg ditt FUSK!!! Cibatta bröd :)

2011-04-02 @ 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0