Friiii som en fågel!

I 2 dagar i allafall.

Leeeedig!


Är alltså hemma nu från jobbet.
Nu tar jag (med rätt) ut två dagars ledigt.
Har faktiskt slitit hårt på jobbet dessa dagar.
Fredag + lördag hade jag praktikanter, och igår och idag hade jag mycket att göra.

Jag ska såklart inte avslöja vart jag jobbade ikväll, men det har varit en ganska intressant kväll.
Inte nog med att det var en del att göra.
Ryktena undkom inte mig trots att jag jobbade.
En kille blev tydligen tagen av krim som hade spaning utanför stället.
Sen blev jag erbjuden två extremt olockande saker;
För det första blev jag återigen erbjuden att få bli älskarinna till en kokain-snortande gift man.
Och för det andra blev jag erbjuden kokain.

Eh, pass och nej tack!!

Det är en sjuk värld man jobbar i!

Har ni läst "Snabba Cash"?
Jag har påbörjat den och man ser mer och mer i den här branschen som man faktiskt kan relatera till i boken och ser att det är sant.

Nu tänkte jag att jag ska kika lite på film i en halvtimmer eller så innan jag stänger dom små blå.
Hoppas kunna vakna hyffsat tidigt imorn.
Vill kunna njuta av hela dagen framför film med kaffe och godsaker i händerna.
Kanske eventuellt också ta en promenad om det är bra väder.
Suck, sen måste jag tvätta.


Mañana amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0