Kaffepaus i stressen

Godmorgon världen.

Idag va jag uppe med tuppen minsann.
Lämnade sängen redan klockan 7. Det är inte ofta det händer vill jag lova.

Av vilken anledninga kan man ju kanske undra, och jag vet faktiskt inte.
Men nu sitter jag iaf här två timmar senare och är piggare än piggast.
Så jag har väl en plan...
Jag ska nog dusch nu och se om jag kan styra upp mina extensions sen utan att bli genomsvett och få ryck!

Vad har jag för planer då denna tisdag?

Joo, jag skulle egentligen möta syrran på stan klockan 12, men det blir inget eftersom jag måste tvätta.
Antar att klockan 12:55 sitter jag bänkad i soffan med en kaffe i handen och kollar på våra bästa år.
Sen bär det av mot stan.
I'm having a hot date today!!
Ja, och ni förstår såklart att så är inte fallet. Jag ska som omväxling träffa E över en fika på Söder.
Missförstå mig inte nu, jag älskar att möta E på stan och fika, alltid lika mysigt.
Meeen, fika, fika, fika. Det är det enda man gör i den här stan.
OMVÄXLING por favor...

På torsdag blir det iaf omväxling.
Då drar vi till GÄVLE!!
Familje-reunion sa jag!
Då köööör vi.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahahaha på dina två sista inlägg... du är rolig du! Ses snart!

2008-09-09 @ 13:13:50
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0