Min vän Ali blir retad

Mycket blogg från min sida idag.
Men detta är dagens sista.

Ska iväg och jobba snart, Orminge nästa!

Fick filmerna som mamma skickat idag.
Så jag ska nu börja titta på Änglagård - Den andra sommaren.

Ringde för att tacka.
Pratade racer-snabbt med Indira och Damjan då också.
Haha, jag älskar barns kommentarer.
Damjan sa att han tittade på tv, när jag frågade på vad var han tvungen att vända sig till mamma och fråga "Vad tittar jag på?".
Kuuul!

Linda berättade även för mig idag att hon ska köpa ny bil.
När hon berättade det för Ellen så frågade Ellen om dom skulle ha kvar deras gamla ifall den ena går sönder... Nej, svarade Linda och sa att dom skulle sälja deras gamla. Ellen sa då att "det vore ju bättre om vi sålde Mikaelas bil då så kunde hon ta den gamla".

Förstår inte vad ALLA har emot Ali. Han rullar ju för fan!
Luktar väldans illa kanske men det kan man leva med.

Jerry brukar dra kul skämt:
"Vet du vad det är för likheter mellen en hundkoja och Mikaelas bil?
- Dom ser likadana ut och luktar lika illa...!"

Stackars min bil, tur att jag älskar han =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0